۸ پاسخ

اگ وزنش خوب باشه نه بابا

اگه وزنش خوب باشه خطری نداره دستگاهم نمیره
وزنش هم بدنیا بیاد با شیر خوردن میره بالا و توپولی میشه زود😍

منم ۳۷ هفته زایمان کردم

۳۷هفته زود براسزارینم۳۸هفته میگن

من فسقلم ۳۷ به دنیا اومده الانم داره شیر میخوره😉🫠

خیر دیگه بچه رسیده

فک نکنم دیگه خطری داشته باشه،37 بچه دیگه کامله

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دایان مامان دایان روزهای ابتدایی تولد