سلام
ازمایش گلوکز چند هفته فرصت داریم بخاییم انجام بدیم؟؟؟

۶ پاسخ

بمن دکترم گفت از 24 تا 28 هفته وقت داری

۲۶ هفته من انجام دادم

از ۲۴تا۲۸

من ۲۷ هفته رفتم

اگر درست یادم مونده باشه از 24هفته تا 28هفته است

فک کنم بیست و پنج هفته ببعده

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری