۱۱ پاسخ

مال پسر من 41بود

۳۷٫۵بوددش
تولد هم ۳۴


شما دور سر تولدش چند بود؟

تو کارت بهداشت نگاه کن ببین چجوریه

ماله من ۴ ماهگی ۴۰😂

منم دیروز بردم ۴۰بود گفت طبیعیه

نه عزیزم منم ۴۰ ونیم بود فکر کنم کله گندن🤣

بار یبار بردمش دکتر متخصص اطفال سرشو اندازه گرفت هی بهش میگفت کله کدو من انقدر ترسیدم ک نکنه نرمال نباشه

برا پسر منم ۳۹ هست منم استرس دارم اما مامانم و مادرشوهرم میگن فرم سرش قشنگه

فکر کنم‌ نرمال باشه موقع تولد چند بود؟ پسر من یک ماهگی ۳۹بود اما چیزی نگفتن🫠

نه والا پسر من ۴۱ و نیم بود

بهداشت گف بزرگه استرس گرفتم

سوال های مرتبط

مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی