۴ پاسخ

نه واسه پسر من ۳۶ بود چیزی نگفتن بهم

برای منم ۳۸نیم بود هی بهداشت میگفت کمه فلان
ژنتیکشه

بستگی ب دور سر زمان تولد داره تا سه ماهگی هر ماه ۲ سانت معمولا رشد داره دور سر نوزاد

نه عزیزم خوبه .‌
برای پسر من37.5بود

بستگی به اندازه اول تولد داره.
و اینکه توی یک ماه رشد داشته باشه .‌
حالا یکماه کمتر رشد میکنه، یکماه بیشتر

سوال های مرتبط

مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان امیرعلی وماهان مامان امیرعلی وماهان ۱۷ ماهگی
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان ❤️هدیه خدا مامان ❤️هدیه خدا ۹ ماهگی