خانوما کی میتونم برم سونو ان تی ؟؟

۱۳ پاسخ

۱۲ هفتگی

من دوازده و یک روز رفتم

درخاست دادم قبول میکنی؟ سوال دارم ازت

من ۱۲ هفته و ۵ روز رفتم

سونو ان تی چی هس؟

من الان ۱۱ هفته هستم اگر برم سنو گرافی ان تی بدم معلومه

دوازده هفته و سه روز برو

عزیزم دکتر برای من ۱۲هفته و دو روز نوشت گفت اصلا دیرتر از این تایم نمیتونی بری

من 13هفته رفتم، جنسیت نگف بهم

دکترت برات مینویسه

از ۱۱ هفته و‌۶ روز
تا ۱۳ هفته و ۶ روز

گادن تایمش ۱۲ هفته و ۴,۵ روزه

من دیروز رفتم
۱۲ هفته و ۵ روز بودم

دوازده هفته و دوسه روز خیلی خوبه میگن

دوازده هفته اینا بری خوبه

سوال های مرتبط

مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان دخترم👨‍👩‍👧 مامان دخترم👨‍👩‍👧 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عدسی مامان عدسی روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وسوم بارداری