۴ پاسخ

باید دکتر متخصص بنویس و روان پزشک هم تایید کند که سزارین بشه

همه دکتر زنان تو مطبشون برات می‌نویسن
پول ازت میگیرن

هر دکتری میتونی نامه بگیری اصلیش زنان

هیچ رقمه نمیشه نه دکتری مینویسه نه دکتری نوشته ی اونو قبول میکنه
من تا تهش رفتم

سوال های مرتبط

مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد