۵ پاسخ

من از ۴ماهگی همه چی بهش میدم خیلیم خوش اشتهاس الان که ۱۰ماهشه غذای خودمونومیدم بهش از همه ی همسن وسالهاش قویتره عکسش رو پروفایلم هست ببین اون ۳ماهگیشه

هر بچه ای که زیاد روش حساس باشی بد اشتها بار میاد ولش کن هرچی دوس داره بخوره

هرچی میخوره بهش بده که خوش اشتها بار بیاد به حرف اینو اون گوش نده

نه اصلا قند مصنوعی داره

بله زیر یکسال نباید بدی هم نه دارنده داره و هم شیرینی

سوال های مرتبط