استا ندارم شیاف بذارم ایرادداره؟

۳ پاسخ

ن عیب نداره من دوماهگی میزدم

برو براش بخر تب بالا رو با شیاف کنترل میکنن بدنش و به شیاف عادت نده

اگه بالای ۳۸ ونیمه با هیچی پایین نمیاد بله نصفشو بزار

سوال های مرتبط

مامان کیانا🌱نیکان🧿 مامان کیانا🌱نیکان🧿 ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان هلنا جان مامان هلنا جان ۱ سالگی