۵ پاسخ

حنا + سرکه سیب خونگی
یکم خمیر کن بزن کف پاش و جوراب پاش کن

اگه نداری پیاز حلقه کن بذار کف پاش

دو نیم ظهر منظورته ؟؟
یکساعت بعد قطره استا اگه تب پایین نیومد نیتونی شباف بزاری

دمای بدنشو دقیق بگیر ببین چنده
بااب ولرم پاشویه کن اگرپایین نیومدشیاف بذار عجله نکن

اگه تبش بلای ۳۷ایناست برن

اره میشه

سوال های مرتبط