سلام دلیل گرفتگی صدا بدون اینکه سرما بخوره بچه چیه؟

۶ پاسخ

حساسیت

عزیزم شما که بچتون صداش گرفته بود خوب شد ؟ چون من دخترم ۴۵ روزش است الان ۳ روزه صداش گرفته نه تب داره نه سرما خورده فقط صداش در نمیاد و گرفته شده

دختر منم اینجوری شده بود بعد چند روز خوب شد .. البته من به دونه بهش دادم تند تند

عزیزم پسر منم همینجور بود خیلی بی قرار بود معلوم از دل درد نیست بردم دکتر گفت سرما خورده تو چهل روزگیش

رفلا‌کس

کارن صداش گرفته بود بردم دکتر گف به خاطر رفلاکسشه

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۱۲ ماهگی