حساسیت
عزیزم شما که بچتون صداش گرفته بود خوب شد ؟ چون من دخترم ۴۵ روزش است الان ۳ روزه صداش گرفته نه تب داره نه سرما خورده فقط صداش در نمیاد و گرفته شده
دختر منم اینجوری شده بود بعد چند روز خوب شد .. البته من به دونه بهش دادم تند تند
عزیزم پسر منم همینجور بود خیلی بی قرار بود معلوم از دل درد نیست بردم دکتر گفت سرما خورده تو چهل روزگیش
رفلاکس
کارن صداش گرفته بود بردم دکتر گف به خاطر رفلاکسشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.