۴ پاسخ

انشالله ک دامنت سبز بشه عزیزم💚🙏🏻

امیدت ب خدا باشه سحرجون من هنوزم ک هنوزه تستام منفیه یا هاله داره هیچ مشکلیم ندارم فقط ازمایشگاها شده منبع درامد دکترا متاسفانه فقط ب خدا اعتماد داشته باش اینا همه تلکه پوله همین و بس. من خیلی جاها خیلی ازمایشا دادم سونو گرافی دادم ک گفتن ما چیزی نمیبینیم ولی کور بودن خدا نخاد هیچ برگی از درخت نمیوفته

من خیلی زود ازمایش بتا دادم
بعد ۶ روز تاخیر باز دادم دیگه مثبت بود جواب ازمایشم

فک نکنم همچین چیزی وجور داشته باشه😵‍💫

سوال های مرتبط