بچه ها کسی بوده بدون علائم بارداربوده

۵ پاسخ

اره میشه من بدون علائم بودم

چون من ۳روزه تاخیر دارم ولی کمردرد و گاهی دل درد دارم سرمم خیلی درد میکنه گفتم ازتون بپرسم

اره میشه

من که نه

سوالیه که جوابشم خودت میدونی !

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دهم بارداری
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 هفته پانزدهم بارداری