کسی بوده بدون علائم،ولی باردارباشه؟؟؟

۵ پاسخ

اره من،فقط درد سینه داشتم

اره من علائم ندارم

اره من
من هیچ علائم خاصی نداشتم تو کل بارداریم

چند روز عقب انداختی

آره من 🤭😅
تا یک ماه و نیم نفهمیدم هنوزم علائم خاصی ندارم

سوال های مرتبط