کسی بوده بدون علائم باردار بوده؟

۵ پاسخ

من زمانی ک منتظر بارداری بودم نشد دیگ بیخیال شدم بعد دو ماه رفتم باشگاه. بعد ی هفته باشگاه صورتم گرمی و جوش زد بیرون شکمم انگار ورم داشت منتظر پریودی بودم ک دیدم ۲ روز تاخیر بی بی چکم مثبت شد

بله من

من ترشح سفیدزیادداشتم وتخمدانهام خیلی تیرمیکشیدودردشدیدناف

بله من هیچ علائمی نداشتم فقط سینه هام سنگین شده بود

اولین علائم قطعی بارداری عقب افتادن پریودیه
بقیش دلمون خوش میکنیم بعد دلمون میشکنه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته پانزدهم بارداری