آیا کسی بوده بدون علائم باردار باشه؟؟؟

۶ پاسخ

بله من بدون هیچ علائمی باردارشدم

بعد که میفهمن باردارن علائم ها میاد😆😆

اره عزیزم خیلیارو می‌شناسم

یه علائم ریزی بلاخره پیدا میشه اولیش احتباس اب بدن هست صورت و بدن یه کمی پف میکنند حساس شدن سینه درد پا یا دردهای عضلانی

من هنوز علامتی ندارم

بله من🤗

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته پانزدهم بارداری