بله من بدون هیچ علائمی باردارشدم
بعد که میفهمن باردارن علائم ها میاد😆😆
اره عزیزم خیلیارو میشناسم
یه علائم ریزی بلاخره پیدا میشه اولیش احتباس اب بدن هست صورت و بدن یه کمی پف میکنند حساس شدن سینه درد پا یا دردهای عضلانی
من هنوز علامتی ندارم
بله من🤗
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.