خانما تاحالا کسی بدون علائم باردار بوده؟

۴ پاسخ

من ۲۶ موعدمه
هیچ علائمی ندارم

اره سر پسرم هیچ علائمی نداشتم، فقط شکمم ماه به ماه بزرگ میشد😂

اره من هیچ علائمی نداشتم

آره یکی از آشناهام هیچ علائمی نداشت فقط ۲۰ روز تاخیر داشت حتی بیبی چکش هم منفی شد ولی باردار بود آزمایش که داد مثبت شد

سوال های مرتبط

مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته شانزدهم بارداری