خانوما دلستر تو بارداری میخورین؟؟؟

۸ پاسخ

نه اصلا فقط دوغ عااااااشق دوغم ینی از قبلم دوسش داشتم اما از بارداریم ب اینور علاقم بهش بیشتر شده خیلی🥲😋

اره دلم‌خیلی شیرینی جات میخواد دلسترم شیرین خوشمزست مزه میده ولی جلو خودمو میگیرم😑

نه اصلا بخاطر قند نمیخورم

اواخر خوبه وزن میده ب بچه

من خیلی نوشابه میلم میکشه

اره حتی ماهای آخر برا وزن گیریش عالیه

اره ولی خیلی زیاد نه

اره بعضی وقتا حتی نوشابه

سوال های مرتبط

مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان دانیال و جانا مامان دانیال و جانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهشتم بارداری