یعنی شد بری برای بچه اندازه بخری😂😂😂😂😂
بروعوض کن بنظرم حیفشه
سلام خانوما گروه دارم روبیکا کسی خواست پیام بده آیدیم لینکو بفرستم
اعدادو انگلیسی باید بزنین@Z967682
چاره نیست ببر عوض کن یه مدت بپوشه
عزیزکم خیلی نازه من از این برای دخترم خریده بودم با شلوارش بود البته
اخی همراهت نبود بپوشی براش؟
من همیشه بزرگ میخرم حداقل برا بعدش بشه
بدون زیر دکمه هم تنش نمیشه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.