پسرمن نزدیک یکسالگی در اورد
هرچی دیرتر دربیارن بهتره و دندونای سالمتری دارن
بچه من هنوز در نیاورده
تا ۱۳ماهگی وقت هست
کوچولو شما سینه خیز یا چهار دست و پا میره
عزیزم از ۸ماهگی تا ده ماهگی میانگین هست.ولی خب خیلیا زودتر در میارن خیلیا دیرتر.اینم بگم دندون یجوریه ک ممکنه امروز نبینی فردا ک بیدار شدی دراومده باشه.برا دختر من دقیقا اینجوری بود .۸ماه و ده روزه .ولی دختر اولم ۵ماهه دراومد
نگران نباش دختر منم هنوز در نیاورده
دختر من تازه یدونه درآورده بیخیال بهش فکر نکن خودش درمیاد
پسز اول من یک هفته قبل تولد یکسالگیش اولین ذندونش بیرون اومد
پسر دومم تو۱۰ماهگی
دخترر منم نگاه میکردمم لثه پاینیش میدیدم ای وای خبری نی ک از دندون سرشام با قاشق هودم دهنش غذا گزاشتم دیدم قاشق تق تق صدا میده نگو تز بالا دندون در اورده
دختر منم در نیاورده ولی علائمشو داره
تا ۱۴ ماهگی وقت داره هرچی دیرتر بهتر
اشکال نداره پسرم تا ۹ ماهگی در اورد
بهتر هرچی دیر تر در بیاره خراب هم نمیشه
هنوز وقت دارن ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.