الان چرا دختر خالی پسر شاه پسر
من امروز انتظار اینو داشتم بگه یه گل دختر تو شکمته ولی گفت پسره .شکر کن برای دختری که داری و حسرت بقیه هستش
من از اول حسم میگفت پسره ولی آنتی رفتم احتمال دختر داد و تو برگه ننوشت خوشحال شدم منم به کسی نگفتم حتی به همسرم چون فقط یه احتمال بود فردای اونروز هم استراحت مطلق شدم تا انومالی
ولی انومالی گفت پسره و انگار خودم میدونستم آن تی اشتباه گفته یه حسی بهم میگفت پسره
من وقتی فهمیدم دختره دستو پام میلرزید حتی صدام قلبم تو دهنم بود از خوشحالی زندگی از اون روز برامون یجور دیگه شده خداروشکر که خدا لایق دونست منو مامان یه فرشته کوچولو کرد ❤️❤️❤️❤️❤️
ای جونم خدا برات نگهش ذاره گلم ..
منم همش مثل شما فک میکردم مامان یه دختر میشم اسمشم انتخاب کرده بودم
ولی خدا خاست و نی نیم پسر شد و الان بیشتراز هر کسی تو دلیم رودوس دارم
من دوتا دخترداشتم دختردومم یکسال ودوماهش بودفوت کرد۵ماهی میشه که فوت کرده وقتی گفت پسرشوکه شدم واقعا سالم بودنش مهم ترازجنسیت بودبرام
انتی گفتن احتمالا دختره ولی من از اول حس میکردم پسره.شوهرم دوست داشت بچه اولمون دختر بشع من پسر.شوهرم رفت جواب سلفری و گرفت زنگ زد با خنده گفت جنسیت بچه تغییر کرد.منم تا دو روز ابرا بودم از خوشحالی.البته دخترم میشد همونقدر خوشحال بودم.ولی چون از اول حس میکردم پسره و حسم درست در اومده بود خیلی خوشحال بودم.شوهرمم تا دو روز تو شک بود که دخترش شد پسر.😂ولی بعدش عاشقش شد.
من باردار که شدم تموم هم و غمم این بود که دختر شه
خداروشکر که شد چون هم پسرم آبجی میخواست
هم خودمون
هم کل خانواده دیگه منتظر دختر بودن از بس پسر زیاد داشتیم 😁
من تا دکتر گفت فیمیل زدم زیر گریه 🥹🥹
من از اول گفتم دختره صدا قلبشم شنیدم بازم گفتم دختره ان تی احتمال نداد مشخص نشد گفتم دختره تو آنومالی مشخص شد دختره🍓❤️😂
من بچه اول پارسال ب دنیا اومد فکر میکردم دختر باشه پسر شد 😍اینقد دوسش دارم خدا میدونه بنظرم وقتی بچه ب دنیا میاد اینقد مهرش ب دلت میشینه فرقی برات نداره
الانم بازم باردارم نمیدونم چیه 😢
منم وقتی گفت پسره یجورحس خاصی بهم دست داد فکر نمیکردم بچم پسرباشه البته یدونه دختردارم فکرمیکردم این یکی هم دختره وقتی گفت پسره گفتم واقعاپسره
من از وقتی اقدام کردم خودمو مامان یه پسر تصور میکردم🥺ولی الان ی ترسی دارم نه از پس اسم انتخاب کردن برمیام.نه از پس لباس برای پسر انتخاب کردن
ن رنگ انتخاب کردن
هیچی هچی
من دختر و پسر برام فرقی نداشت ولی خیلی خوشحال شدم دیدم خدا منو لایق دید و یه شاه دختر بهم داد
انقد علائمم نسبت به دختر اولم فرق میکرد که مطمئن بودم پسره ولی دختر شد بچم .خداروشکر که فقط سالمه
کلا دلم میخواست پسر باشه. ان تی گفت دختره. تصوراتم عوض شد و ذوق زده بودم. گفتم هرچی خدا بده فقط سالم باشه.آنومالی گفت پسره.از شدت نوسانات احساسی نزدیک بود سکته بزنم.حالم بد شدا.کاش ان تی هیچ راجع به جنسیت نگه
من دختردوسداشتم ولی همه میگفتن پسره اخرش دختر شد😍
منو شوهرم از اول میدونستیم یه گل پسره😁🩵
شوهرم از اول میگفت ما پسر داریم پسر داریم بعد منم خواب دیدم بچم پسره🥹و واقعا یه گل پسر بود😍🩵
من از وقتی فهمیدم باردارم حس میکردم پسره که پسر هم بود . چون بچه اولمه واسم هیچ فرقی نمیکرد. خیلی خوشحال شدم اگه دختر هم بود همینقدر خوشحال میشدم
من مطمئنننن بودم پسره، وقتی گفت دختره بااال دراوردم باورم نمیشد🥺❤️
من اول حس میکردم بچم پسره . علاعمم مثل پسر بود . تو ان تی فهمیدم دختره خیلی ذوق کردم😄
من از اولشم منتظر دختر بودم و خدارو هزاران مرتبه شکر بهم داد
میدونستم خدا این لطف رو در حقم میکنه
هم همسرم به آرزوش میرسه و هم پسرم ابجی دار میشه 🥰🥰🥹🥹🥹
منم مثل شما ولی شوک بهم وارد نشد😅تعجب کردم و تموم😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.