سلام چرا بالا شکمم سفت شده و زیر شکمم خس میکنم شل شده؟؟؟

۳ پاسخ

چون نینی اومده بالا شکمت خودش و قلمبه کرده واسه منم خیلی اینکارو میکنه

مال منم دقیقا اینجوریه

ن بالای شکمت قله رحمه انقباض داره

سوال های مرتبط

مامان سپنتا🌹 سورنا🌹 مامان سپنتا🌹 سورنا🌹 ۱۳ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ ماهگی
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۱۰ ماهگی