عزیزم تیروئیدش تقریبا تو محدوده نرماله،ولی آهنش پایینه که باعث بی اشتهاییم میشه
یکم بالاس
علایمش چی بود ک بردی ازمایش ؟من خودمم تیرویید دارم مامانم میگه پناهم داره ببر ازمایش ولی میترسم
ببرید دکتر ولی فککنم بالا باشه نگران نباش دارو میده یه مدت بهش بدی میاد پایین
ازمایش تیروئید یه مقدار تخصصی هس نمیشه راحت درموردش نظر داده بهتره دکتر ببینه
تو رنج ازمایشگای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.