دوستان تو چه سنی بچهاتون از پوشک گرفتین؟؟؟

۱۴ پاسخ

منم هر دوساعت میبرمش جیش کنه.
خودش هم خبر میده.
شبا هم تا صب خودشو نگه میداره.

بعد از عید تا هوا گرم بشه ولی هر وقت پوشکشو عوض میکنم خودش میشین رو قصریش

۲۳ماه

منم ٢سال و نيم تا سه سال ميگيرم زود نميگيرم

من الان دارم یادش میدم

منم تازه شروع کردم دیگه

شروع کردم و موفقیت آمیز راحت تر از چیزی ک فک میکردم

۱ سالگی

من ی ۱۰روزه

من قراره بعد عید بگیرم هوا از سردی بیوفته

۲۳ ماهگی

من دقیقا ۲سالگی بعد تولدش شروع کردم

20ماهگی

من الان درگیرشم خیلی سختههههه

سوال های مرتبط