۸ پاسخ

عزیزم چکار کردی دکتر پیدا کردی ؟

به سلامتی باشه

داخل بیمارستان کمالی عملاش انجام میده فک کنم

من که فعلا تحت نطرشم ولی تاحالا ازش نپرسیدم که میاد یان

من تحت نظرشم ولی میگه عمل انجام نمیده

طبیعی می خوای انجام بدی یا سزارین

شما کدوم بیمارستان می خوای برا زایمان

سلام من کا فعلا تحت نطرشم مگه برا زایمانم میاد

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی