۲ پاسخ

من رفتم تحت نظرش چون دوقلو دارم سزارین هستم و بیمارستان شیراز دو میلیون گفته

سزارین اختیاری ۱۵ تومن
اجباری ۸ تومن

سوال های مرتبط