۶ پاسخ

طبیعیه منم همینجوریم

من گرمم‌نمیشه اما شبها وقت خواب کلا حس خفگی دادم نمیتونم دراز بکشم باید نشسته بخوابم

تنها نیستی 😔

هیچ کار نمیتونی بکنی فقط تحمل

منم اینجوریم 🥲

فقط تحمل

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وپنجم بارداری