خانوماغربالگری دوم ازهفته چندمیتونم برم ؟

۵ پاسخ

مث nt واجبه؟

از ۱۵ هفته به بعد میتونی بدی

آزمایش خونشو که ۱۵ هفته و‌ سه روز دادم من اما سونو رو ۱۸ هفته و‌ دوروز

۱۸ولی من ۱۷هفته۶رفتم

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آیناز🐣💗🎀 مامان آیناز🐣💗🎀 ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ودوم بارداری