سلام خانوما
غربالگری ان تی از چن هفته میشه رفت؟

۵ پاسخ

ازهفته ۱۱یا۱۲ میشه ان تی بری

از ۱۱ تا ۱۳ هفته و بهترین تایمش ۱۲ هفته و ۳ روزه

18هفته ولی 18هفته و 3روز عالیه

۱۲ هفته و سه روز

از 11 تا 13 و 6روز

سوال های مرتبط

مامان نورا خانوم😍😍 مامان نورا خانوم😍😍 ۱ ماهگی
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی و ایلیا💙💙 مامان علی و ایلیا💙💙 ۷ ماهگی
مامان آرامش مامان آرامش ۶ ماهگی
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته سیزدهم بارداری
مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری