خانما آن تی از چند هفته میشه رفت

۸ پاسخ

من ۱۱ هفته و ۵ روز میخام برم چون بعدش میفته تعطیلی

۱۲هفته و۲روز بهترین وقتشه

دکتر به من گفت از یازده هفته و شیش روز میتونی بری.

من ۱۲ و ۲روز رفتم ، گفت ۱۲و۴روز هستی

۱۱ الی ۱۳

از ۱۱ هفته و خورده ای تا ۱۳

بهترین زمانش 12 هفته و 4 روزه

از دوازده هفته

سوال های مرتبط

مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ام بارداری
مامان آرامش مامان آرامش ۶ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته دوازدهم بارداری
مامان نورا خانوم😍😍 مامان نورا خانوم😍😍 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان علی و ایلیا💙💙 مامان علی و ایلیا💙💙 ۷ ماهگی
مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان اسما مامان اسما هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی