سونو آن تی رو از چند هفته میشه رفت

۷ پاسخ

از ۱۱ تا ۱۳ میشه عزیزم
من دکترم بهم تاریخ ۱۲ هفته و ۴ روز داده بود که برم، دیروز بخاطر لکه بینی ۱۰ هفته و ۶ روز رفتم
سونو گفت میخای ان تی انجام بدی ۱۱ هفته و ۴ روزی رشدش خوب بوده انجام دادم راحت شدم 😂

من 11 هفته 6 روز رفتم طبق پریودی طبق سونو 11 هفته 3 روز بودم

از ۱۱ تا ۱۳ هفته وقت هست

۱۲ تا ۱۳ هفته

از ۱۱

بهترین زمانش 12هفته و3روز هست

من ۱۲هفته ۱روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان آرامش مامان آرامش ۶ ماهگی
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان نورا خانوم😍😍 مامان نورا خانوم😍😍 ۱ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته هجدهم بارداری
مامان علی و ایلیا💙💙 مامان علی و ایلیا💙💙 ۷ ماهگی
مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی ۷ ماهگی
مامان دخملی وپیسر مامان دخملی وپیسر ۶ ماهگی
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وششم بارداری