سلام
میگم از چند هفته میشه سونو ان تی رفت

۸ پاسخ

۱۲ هفته

ممنونم ازتون

دوازده هفته و چند روز برو

یعنی ۱۲ هفته تموم شه

من 12 هفته و 4 روز رفتم

من برای ۱۲هفته و ۴روز نوبت گرفتم

من ۱۳ هفته رفتم

۱۲هفته

سوال های مرتبط

مامان آرامش مامان آرامش ۶ ماهگی
مامان علی و ایلیا💙💙 مامان علی و ایلیا💙💙 ۷ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی ۷ ماهگی
مامان دخملی وپیسر مامان دخملی وپیسر ۶ ماهگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ام بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته هجدهم بارداری
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وششم بارداری