سلام . ۱۱ هفته و سه روز میشه رفت ان تی ؟

۶ پاسخ

میشه رفت ولی بهترین فرصت دوازده هفته و خورده ای
من خودم ۱۳ هفته رفتم

سلام بله

دوازده هفته بری بهتره الان زوده من یازده هفته و پنج روز رفته بودم همه جا میگفتن زود اومدی یکم

دوازده تا سیزده هفته بهترین زمانه

دوازده تموم بشه بعد برو برای من هزینش با آزمایش خون و سونووبیمه تامین اجتماعی 2000 تومن در اومد

اگه میخوای جنسیتشم حدس بزنن صبر کنی تا دوازده هفته ودوروز بهتره، من ک میخوام سیزده هفتم تموم شه بعد برم

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ملورین🩷 مامان ملورین🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جیگر مامان مامان جیگر مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته یازدهم بارداری