خانما یازده هفته و سه روز میشه رفت برا ان تی

۹ پاسخ

یه هفته دیگه برو بزار بزرگ تر بشه خوب مشخص بشه

وایسا دوازده هفته برو

آره عریزبرومن ۱۱هفته رفتم

بهترین زمانش ۱۲هفتس

زمانش از یازده هفته و صفر روز تا ۱۳ هفته و ۶ روزه.میتونی بری

آره عزیزم برو منم 11 هفته و 4 روز رفتم

اره میشه من رفتم

من دقیق دوازده هفته و چهار روز رفتم

زوده عزیزم ۱۲هفته۳ روز بهترین وقتشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی خانوم مامان فسقلی خانوم هفته سی‌ام بارداری
مامان جیگر مامان مامان جیگر مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وششم بارداری