خانوما یازده هفته و یک روز میشه بریم سونو ان تی؟؟؟

۸ پاسخ

۱۲ هفته بهتر دیده میشه

ن بزار ۱۲ هفته برو، البته اگر مثله من نباشی من اشتباه سونو قلب سن بچم گفته بود ۱۳ هفته و۱ روز بود وقتی رفتم در صورتی ک من روحساب قلب ۱۱هفته۶ روز فکر میکردم هستم

نه زوده چون بری ان تی تازه میفهمی ک ۱۰ هفته ای

من ۱۲ هفته و دو روز رفتم

دکتر من گفته اول ۱۲ هفته برم

نه زوده

شنبه برو عزیزم حداقل ۱۱هفته و ۴یا ۵روز بشی

بزار ۱۲ هفته پر بشه

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جیگر مامان مامان جیگر مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی