خانوما یازده هفته و چهار روز میشه رفت ان تی؟؟؟

۵ پاسخ

میشه
اتفاقا دکتر به من گفت کاش زودتر می اومدی بچه بزرگ شده تکون‌زیاذ میخوره
۱۲ و ۴ روز رفتم.

بهترین زمانش 12 هفته و 4روزِ که همه چیز کامل و واضح باشه

دکترت مگه نگفته کی برو؟

بلهههه
دکتر من گفت بهترین زمانه

وایسا ۱۲ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جیگر مامان مامان جیگر مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وششم بارداری