۲ پاسخ

حداقل دیگه میبینمش اینجوری خیلی بدتره انقباض دارم درد ندارم.دیروز یه سانت دهانه رحمم باز بود.ممکنه الان بیشتر شده باشه؟؟

دهانه رحمت بازمیشه

سوال های مرتبط

مامان رقیه جون💖 مامان رقیه جون💖 هفته دهم بارداری