ده ماهگی و نوزادی لیام و تیام🥹

تصویر
۱۱ پاسخ

یعنی اولی چند ماه بود که دوباره باردار شدین؟؟؟

ماشاالله بهشون.ب پسرت چ شیرخشکی میدی بزرگه منظورمه

وای ننه قلبم😭🥰🤌

عزیزم ماشاءالله
منم وقتی دومی به دنیا میاد اولی میشه یک سال و سه ماهه
الهی خدا براتون حفظشون کنه
و شما هم پر توان و پر انرژی مادر خیلی خوبی باشی براشون
اما اگه خسته شدی و عصبی حتما کمک بگیر چون به اسنراحت روحی نیاز داری گاهی

ای جونم ماشالله خیلی زیبا قشنگ دندون شووو

🥹ووی چ نمکنننننننن
ولی قطعا شمامادر صبوری هستید😍

عزیزم خدا حفظشون کنه
از من میشنوی عکس نزار چشم میشن خدای نکرده 😘😘😘😘🙏

🥹🥹🥹🥹

سخت نیست باهم ؟

یه ده ماهه و یه نوزاددد واییی😫
خدا حفظشون کنه برات
سخت نیست؟؟

وای هزارماشالله چی دندونای خوردنی داره

سوال های مرتبط

مامان لیام و تیام🥜 مامان لیام و تیام🥜 ۱۶ ماهگی
مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۱ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی
مامان ماهلین وماهورا مامان ماهلین وماهورا ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۶ ماهگی