مامانا برنج دانه بلند میدین ب کوچولوهاتون

۱۰ پاسخ

نه‌مگر‌مهمونی جایی مجبور باشم

اره میدم چه اشکالی دارد

تاحالا پیش نیومده
چون خودمون که مصرف نداریم
اما اگر مهمونی باشم مجبورم بدم

ندادم فقط یبار مهمانی دخترم خورد

نه اصلا خودمونم نمیخوریم

نه نمیدم‌اگه هم برای خودمون بخریم برای بچه ها ایرانی میگیریم

کته باشه نه نمیدم
ولی دمی باشه میدم

ن عزیزم

ن عزیزم

هندی و‌پاکستانی منظورته؟ نه نمیدم

سوال های مرتبط

مامان باران🌧️ مامان باران🌧️ ۲ سالگی