اره عزیزم اگه شیرخشک میریزی وقای شعله رو خاموش کردی کمی خنک شد کمی شیرخشک درست کن بریز توش
برنجو از روز قبل بخیسون من یک لیوان کوچیک خیسوندم بعد یک روز ابشو خالی کن که سمش بره میتونی کمی هم تفتش بدیدبعد بزار رو سینی خشک بشه کامل بعد اسیاب کن بعدم مثلا یک قاشق مرباخوری ارد بریز تو نصف لیوان اب سرد خوب همش بزن گلوله نشه بزار رو شعله هروقت جوش اومد مرتب هم بزن تا قوام بیاد غلیظ که شد خاموش کن
اگه شیر خودتو میدی نمیدونی کی بریزی باسد بپرسی درضمن ارد برنجو دوبار الک کن گلوله توش نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.