میشه جنسیت و بگید چیه

تصویر
۷ پاسخ

از روی همین صفحه‌ای که فرستادی جنسیت به‌طور صریح نوشته نشده.

🔍 توضیح ساده:

• این بخش فقط ریسک ناهنجاری‌های کروموزوم‌های جنسی (مثل XO، XXY/XYY، XXX) رو بررسی کرده
• همه‌شون زده Low Risk (کم‌خطر) ✅
• اما نگفته جنین XX است یا XY


📌 معمولاً جنسیت جنین در گزارش NIPT:

• یا در صفحه اول به‌صورت واضح می‌نویسن:
👉 Fetal Sex: Female (XX) یا Male (XY)
• یا یک خط جداگانه با عنوان Fetal Sex / Gender


💡 نتیجه:
با این عکس نمی‌شه با قطعیت گفت دختره یا پسر.
اگر می‌تونی:

• صفحه اول گزارش رو بفرست
• یا بگو جایی نوشته XX یا XY

👧 جنسیت: دختر
🧬 جواب کلی: عالی و کم‌ریسک
🔍 نیاز به اقدام خاص یا نگرانی نداره (مگر پیگیری‌های روتین بارداری)
چت جی پی تی

نوشتهکروموزوم yنداره دختره

تصویر

دختره عزیزم

دختره femail

اینم یه صفحه دیگه

تصویر

اینم صفحه دومش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان @محمد مامان @محمد ۵ ماهگی
مامان مَها❤️ مامان مَها❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان رقیه حسین مامان رقیه حسین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرین مامان آرین روزهای ابتدایی تولد
مامان 💖ماهلین💖 مامان 💖ماهلین💖 ۵ ماهگی
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته شانزدهم بارداری
مامان سید رضا مامان سید رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته بیستم بارداری