دارم میرم سونو انومالی دعاکنید همه چی خوب باشه

۱۰ پاسخ

اینم سونو انومالی

تصویر

من اومدم گف همه چی خداروشکر خوبه
گف دختره ینی ب دختر میخوره ولی تو سونو نزده
بنظرتون چیه

تصویر

هفته چندم انجام میشه

سلام چی چی هست اخه من تاحالا انجام ندادم

انشالله همه چی ساااالم و جنسیت رو‌حتما بیا بگووو❤️🤰🏻😍

انشالله هر دو سلامت باشید عزیزدلم

انشالله همه خوب پیش میره نگران نباش عزیزم

ای جااان حتما خبرمون کن سلامتی و جنسیت

انشالله توکل به خدا که همه چی خوب باشه🥹🤲😍

انشالله سلامت باشین هر دو

سوال های مرتبط

مامان آوینا و نی نی🫠❤️ مامان آوینا و نی نی🫠❤️ ۷ ماهگی