منم عارق نمیگیرم همینکه موقع شیر خوردن میخوابه فقط میزارمش به پهلو
زیر سرش بالشت میزارم
میزارمش رو پهلو بخوابه
خدا را شکر میکنم 😁
موقعی ک خواب خیلی کم پیش میاد آروغ بزنه
ولی من چون بچم رفلاکس داره ۲۰دقه عمودی باید بغل بگیرمش بعدم رو سطح شیبدار بخوابونم
میندازمش. از پنجره بیرون😵💫خوب میزارمش اروم رو تختش
ن واسه عارق
همیشه موقع شیر دادن خوابش میبره میزارم سرجاش بخوابه
پرتش میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.