۷ پاسخ

حسم نسبت بهش بد شد

الان به نظرتون چه کار کنم
بحث کردم و گفتم دیگه نمیخوام ببینمت
فردا نیا خونه

پس چرا شوهر من اصلاً اینجوری نیست دوتا دارم یه دختر یه پسر برای سومی اقدامم تازه با دکترم صحبت کرده که یه قرصی بده دو قلو بشه😂البته خودمم خیلی دوست دارم

همسر منم میبینه رو اقدام گیر شدم انگار بهش بر میخوره ، قشنگ وقتایی که بهش گوش زد کنم بهانه جور می‌کنه بحث راه بندازه 😂🤣
از طرفی دلش برا بچه میره

فردا تخمک گذاری ته و تازه دارو مصرف کرده وماه پیش نشد چون تازه به خوردن داروها شده بود و این ماه که فردا تخمک گذاری میگه همینو بزرگ کنیم شاهکار کردیم بعد این هم بحث که از بعدازظهر کردیم
اعصاب و روانم به هم ریخته است و حالم خوب نیست

شوهر منم اینطوریه هی نظرش عوض میشه با دلار و خبرای ج ن گ

تا حالا جفتتون تصمیم داشتین ک داشته باشین الان میگ ن؟

سوال های مرتبط