بین شامپو های ایرانی کدومش بهتره برای نوزاد ؟

۵ پاسخ

فیروز
خیلی خوبه

بی بی بورن اسم شامپو هست عزیزم

اره هم بوش خوبه هم کفش
براتون عکس تا آخر شب میزارم

من سیسمونی رو از آقای شعبانی هایپر کودک با زهرا گرفتم
اونم شامپوهاش خوبه خارجیه
ولی چندوقته از داروخانه اسکندری یه برند ایرانی میگیرم

عزیزم اگر خود بوشهرید برید داروخانه اسکندری بهتون میگن

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۸ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙✨️ مامان 💙✨️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه خانم مامان پناه خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری