فیروز
خیلی خوبه
بی بی بورن اسم شامپو هست عزیزم
اره هم بوش خوبه هم کفش
براتون عکس تا آخر شب میزارم
من سیسمونی رو از آقای شعبانی هایپر کودک با زهرا گرفتم
اونم شامپوهاش خوبه خارجیه
ولی چندوقته از داروخانه اسکندری یه برند ایرانی میگیرم
عزیزم اگر خود بوشهرید برید داروخانه اسکندری بهتون میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.