علایم اوایل بارداری ♥️🌑✨

تصویر
۶ پاسخ

من سه روز تاخیر دارم از نظر خلق و خوی هم بشدت عصبی شدم ،بدنمم همش گر گرفتگی دارم ،احساس ضعف هم دارم،دل درد و کمردرد هم هی میاد و‌میرع نمیدونم دیگ انقدر ناامید شدم دیگ انگیزه ای ندارم☹️😑

متاسفانه ک هیچکدوم را ندارم و طبق معمول باید منتظر پریود باشم

تشنگی اعلاعم حساب نمیشه؟

من خابم همش و پریود نشدم و دسشویی زیاد میرم شاید اولاش اینا برات پیش بیاد

ھمشو داشتم 😐

سپاس🙏

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری