من سه روز تاخیر دارم از نظر خلق و خوی هم بشدت عصبی شدم ،بدنمم همش گر گرفتگی دارم ،احساس ضعف هم دارم،دل درد و کمردرد هم هی میاد ومیرع نمیدونم دیگ انقدر ناامید شدم دیگ انگیزه ای ندارم☹️😑
متاسفانه ک هیچکدوم را ندارم و طبق معمول باید منتظر پریود باشم
تشنگی اعلاعم حساب نمیشه؟
من خابم همش و پریود نشدم و دسشویی زیاد میرم شاید اولاش اینا برات پیش بیاد
ھمشو داشتم 😐
سپاس🙏
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.