دوستان من ۲۰روزقبل آمپول بتازدم ۶,تا،وامروز دکترم ۴تادوباره داده یعنی ظررندارع بزنم
نه عزیزم خوبه نگران نباش گلم
من ۳۳هفته ۱۸۰۰بود وزنش
نهنخوردم
من ۳۱ هفته و ۲ روز رفتم ۱۶۰۰ بود گفت وزن بچه کمه میتونست تا ۱۸۰۰ باشه برام فست میل و ال ارژنین داد
کمه فک کنم عزیزم من ۳۲ هفته ۲۳۰۰ بود
از من 31 و 2 روز 1700بود
فکر کنم کم باشه من ۳۰ هفته با اینکه ۱۹۰۰ بودم الان تازه ۲۵۰۰ شده
من دیروز دقیقا ۳۱ هفته و ۵ روز وزنش ۱۸۰۰ بود .برای شما کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.