خانومایی ک دخمل دارین اسمشو چی میزارین😁🥹

۴۱ پاسخ

من ابرا گذاشتم اسمشو🥹☁️

دختر اولم آلا
احتمالا این آنا

عایشه

اولی حلما جون این خودم میگم پناه یا هانا باباش میگه هلنا تا ببینیم چه بهش میا

دلوین

نفس جانم 🥹😍

مه گل

ال آی خانم🎀

لیا🥹🩷

آنید کوچولو

من دلاریس

دِلوین( رباینده عشق)❤️

من میخام انشالا بذارم نیهان

ماهلین یا مایسا

ماهلین دوست دارم ولی باباش گفته نلین بزاریم

رستا🥹

مهوا خانوم😍

دلماه یا دلارا😍

آیه.

فعلا انتخابمون نورا هست
همسرم میگه تو شناسنامه باید بزارم نورابانو یا نوراخانوم 💖

ماهور. هیلدا

سوین 😍👼

من میزارم رونیسا

آوا یا لنا

ما فاطمه یا درسا

هانا 🍒😍

فلورا

بین نفیسه یا نفیسا نمیدونم دیگه کدومش انتخاب نهایی میشه

سودا 😍

سوین♥️

دخمل ندارم ولی اگ بود دنیز میذاشتم
هم خوش آوا هم ناز

دیارااا😘❤️

بُشرا

مایا

من مهرسا یا مهرسانا اسم پسرمم رادمهر هست

ماهگل خانم 😍

فعلا ک دلارام انتخاب کردیم ببینیم تا موقع به دنیا اومدنش نظرمون عوض میشه یا نه

ندارم ولی اگه داشتم جانا میزاشتم

بین دلوین و سلین موندم🙁

ماهرخ

شاید نورا بزاریم🥰

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیست‌وپنجم بارداری