خانم هامن زیرشکمم دردداره طبیعیه میترسم یه وقتایی یکم دردیش زیاده

۳ پاسخ

عزیزم من همینجوری ام بخاطره عفونتم هست به نظرم به دکترت بگو

منم امروز مدام خودشو قلمبه میکنه نمیدونم ازچیه

به دکترت نگفتی

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سینا و سبحان


💙🩵 مامان سینا و سبحان 💙🩵 ۲ ماهگی