۵ پاسخ

این فس فس هم فک کنم برای دود سیگاره

خودتون سرماخوردگی داشتین؟

ازهمونه
چون دخترمنم رفلاکس داره دماغش انگاری همش میگیره ولی چیزی توش نیست😂🤦🏻‍♀️
خس خس ام میکنه گاهی یه صدای های عجیب درمیاره

میتونه از رفلاکس هم باشه

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی