سلام مامان‌ها
آواکادو چجور بدم به دخترم؟

۲ پاسخ

تو همه چی میتونی بزنی
من با پوره میوه ها و زرده آبپز تخم مرغ میدادم
تو سوپ هم میتونی بزنی
خالی هم میشه بدی

من له میکردم از 6ماهی با تخم مرغ اب پز میدادم 7ماهگی ب بعد له نکردم با قاشق میدم خودش میخوره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ سالگی